torsdag 26 juli 2012

Vad har hänt sen sist.

Hittat ett fint utställningskoppel som jag gärna hade haft till mina killar och i en annan färg till Gossip.

I söndax var vi på apporteringsavslutning.
Jag var jätte duktig. Roger vår kursledare använde bössan å den e jag inte rädd för .


Jag kommer jag skyndar mej Matte  ser ni jag hittade den gröna dummiesen.

Här hittade jag den med päls. Matte är supernöjd med mej.

Får massor av beröm av matte.


Å äntligen är min lillhusse Simon hemma å vad jag har saknat honom.
Han har varit en vecka på Rhodos. Så han e brun och fin.


Här är jag med Gossip en tjej med ös i det passar mej å busa med.

 Här är Ricco, Gossip och jag Alfons på det nya soldäcket. ser ni hur mycket björkfrö där är.
Min bror Cockett´s Riccardo.

 Matte och Fiona som Teo är pappas till en mycket mysig tjej. Henne gillar vi. Hon är som Alfons mys och mys.
 Va har vi mer gjort? Jo vi har varit i Malmö på dragracing. Vilket väsen många bilar för. Så vi fick hålla oss i bakgrunden. Maja hjälper till Å lasta Husses hoj.
 Här kommer Husse Ola fullt ös kan vi säga. Utan vansanhains ljuddämpare  men den väsnas inte så mycket.
Vi har varit hos Birgitta och hälsat på vi hade en jätte mysig eftermiddag med hundmys fika och hund prat.
Simon gjorde Ricco jättefin.

Ett gäng av hundarna myser med Birgitta.


                                                             Alfons & Gossip .

  
Ricco missuppfattade han trodde att där kan jag dricka vatten fast man skall ju bada där.

Vi letar med efter ett badkar till oss hundar som vi kan bada i här hemma hos oss.
Vi vill ju med kunna svalka oss.
Ja det e lite som ar hänt hos oss.

1 kommentar:

  1. Hur fin sida som helst och det har verkligen hänt roliga saker hos er.
    Det var superkul att få träffa er idag och era fina hundar.
    Hoppas vi syns snart igen!
    Vov o kram!!

    SvaraRadera